Çarşamba, Eylül 12, 2007

IKEA'nın 2008 Kataloğu çıkmış

Bu gün işyerinde ayrılan arkadaşımız için hem kahvaltı hem de veda pastasını kestik. Mecburi bir ayrılış olduğ için biraz buruktu. tabiki bende :(

Çünkü onun yerine ben atantım. ve onun yaptığı işi sevmiyorum diye buruğum yani :((

Fırından gelen sıcacık ekmek ve en sevdiğim yağlı beyaz peynir ramazan dan önce çok güzel gitti.
böylelikle sabah kahvaltıları için kapanış ;kalabalık bir kahvaltı sofrası ile son buldu.. Birde parça çikolatalı pasta ile...

Sabah ın 10'unda iyi geldi valla gözlerim açıldı...

Böyle bir organizayon için emeği geçen herkese teşekkürler dermişim. ama kimse beni duymazmış..


Hala web sayfası tasarımı ile uğraşıyorum. kimseden yardım almamakta öyle direniyorum ki yapamazsam ne olur bana gülerlermi bilmiyorum.

Belki de bu maceram başlamadan biter ya da

işinin ehli birinden yardım ister bana sayfa hazırlaması için rica ederim.

varmı bana yardım etmek isteyen acaba?

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Selam Eda Suner Fan a bıraktığınız destek yorumu ile gördüm sizi çok teşekkür ederim ne mutlu bana :) Bende bekliyorum hep beraber neşelenmek için

segviler