Salı, Aralık 11, 2007

MİMLENDİMMM

uzun bir süre blogları gezdim dolaştım bu ebe sobe mim dalgasını çok merak eder ve onları okur okur okur, başka başka bloglarda gezinirdim.

Şimdi sevgili kardeşim şekerim beni mimlemiş..
Hayalimi bir resim olarak anlatmam gerekiyormuş. O kadar çok hayalim oldu ki kimi gerçekleşti kimileri suya düştü... ama gerçekleşmesini istediğim en büyük hayalim mutlu ve huzurlu saygılı ve sevgi dolu bir yuvaydı.. o da oğluşumun la bereber tamamlandı..



Ama benim mimleyeceğim kimse yok
kusura bakama canımcığım zinciri ben burda kopardım galiba...

geç kaldığım için de özür dilerim.

2 yorum:

şeker dedi ki...

katılmış olman yeter neşe ablacım...
hayalinin gerçekleşmiş olması çok güzel bi şey...
sevgi dolun yuvan hiç bozulmasın, hep mutlu ol neşe ablacım...

neseli saatler dedi ki...

Güzel dileklerin için teşekkür ederim.
İnş. senin dileğinde en kısa zamanda gerçekleşir.