Salı, Ocak 29, 2008

TAKILARIM


Takı yapmayı seviyorum ,öyle incik boncuklarla uğraşmayı seviyorum ama eren yiğit’in doğumundan sonra eşim evde tığ, şiş, incik ,boncuk , iğne ne varsa ortadan kaldırttı. Son üç yıldır takılarımızı ailemizin takıcısı ablam yapıyor.
Bir çok takım koptu. Oğlum sağolsun boynuma asılması ile boncuların etrafa yayılması bir oluyor… Artık sanırım bu yaz onlar tamir olur.





Bunu da seneler önce Bim Mağazasın dan almıştım. Önceleri kapı girişinin karşı duvarında asılı idi. Faturaları asmak için almıştım ama eşim eline geçen her şeyi oraya asmaya başladı.(altılı bültenlerini bile.) Baktım olcak gibi değil, takılarım için yayatk odasında beyaz eşyaların içinden çıkan köpükleri kullanıyordum ama çok kullanışı değil. Sonra 1 milyonculardan 3 lü askılık aldım o da fazla gitmedi. Uzun bir süre takılar çekmece de yaşamlarını sürdürdüler. Sonra küpelerim baktım çekmece içinde birbirlerine girmeye başladılar bende onu ordan aldım yatak odasına astım. Mantar panonun yanında verdikleri raptiye ve toplu iğne yardımı ile küpelerimin hepsini oraya astım. Küpelerim de rahat etti çekmecem de ve bende bu nerde diye arama derdinden kurtuldum.

Hiç yorum yok: