Cuma, Kasım 23, 2007

Bir Cuma daha böyle bitti

Heyyy gene ben geldim. Oğlum sanırım hava değişikliğinden dolayı biraz rahatsız ...
2-3 gündür kuru bir öksürüğümüz vardı ama bu gün ateşimiz de biraz çıktı.
O kadar nazlı ki anlatamam..
- Annen benim kaynım ayıyor..
- Anne ben haşta oldum ama...
- Karnın açıktı mı oğlum soruna ise koca gece
Hayır istmiyom yemicem cevabını verip durdu.
Şimdi sanıyorum şurupların etkisi ile uyudu.. İnş. ateşi çıkmaz da bu gece rahat uyur benim kuzucuğum.
Be de uyumamak için kendimi pc nin başında buldum.
Anlatacak o kadar çok şey varki ama yazacak halim yok.. çünkü yazacaklarımı toparlayıpta kelimelere dökemiyorum. Biraz yorgunluk, biraz uykusuzluk sanırım biraz da üzüntü hepsi bir arada işte böyle oldum.
Yarın sabah iş yerinden arkadaşlar da kahvaltıya gelecekler. Daha önce den planlanan bişeydi. Bir kaç kere ertelenmişti o yüzden bu günü de erteleyemedim. inşallah kuzucuğum yarın iyi ve keyifli olur da yarın sabahı sorunsuz ve sıkıntısız atlatırız..
Fotoraf larımı en kısa zamanda burada beğenilerinize sunacağım..

Önce hangilerinde başlasam acaba..
Çemberlerden mi, namaz başörtülerinden mi, yoksa dantallerden ya da muftak takımlarından yatak takımlarından ya daaaa takılardan mı
ay seçim yaparken bile zorlandım. ben bunları yaparken çok büyük keyif almıştım.
umarım yapmak isteyenlere de fikir olur bunlar...
bir ufak tiyo daha 6 senenin sonunda eşimi dikiş makinesi alabilmek için ikna edebildim. Ama hala kesin bir tarih belirlenmiş değil. biraz bekle diyor..
bakalım ne kadar daha bekliyeceğiz "bünyem bir altı sene daha kaldırmaz sanıyorum"
bana gelen bir kaç güzel mail vardı onları da bir ara ekleyeceğim paylaşmak istedim. ama sanırım bunlar bu gece olmaz..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

heyecanla bekleriz canım ne çok bekletmiş eşin seni kzıdım bak ve hala da zaman vermemiş ee aşkolsun ayol hatunumun yaratıcılığına engel olan eniştem de olsa dağıtırım valla ulenn :)

neseileberaber dedi ki...

sorma canım ya;
benim başarı olmamı istemiyor sanırım.. ondan böyle beni oyalayıp duruyor..
kız ona bu yorumu aynen okutacağım.. belki zamanı biraz öne alır.
saol saol canım kendine iyi bak.