Cuma, Kasım 30, 2007

yaşanmış gerçek bir olaymış

>
> Okuyun super....
>
>
> >
> > > > > > *YAŞANMIŞ GERÇEK OLAY> > > *Adamın biri arabasıyla giderken yolda
> >bir yolcu alır arabaya.... adam arka tarafa biner.....şöför...> > > - eee
> >hemşerim kimsin nereye gidersin...der....yolcu> > > - ben Azrailim..canını
> >almaya geldim der......> > > şöför alaycı bir tavırla> > > - sen mi
> >Azrailsin der..yaw senin gibi Azrail olur mu hiç der....> yolcu sakin bir
> >tavırla sen daha önce Azrail gördünmüde tarif ediyorsun der... > > > ve
> >ekler yolcu....> > > - inanmadın bana öyle mi der....şöför> > > - inanmadım
>
> >tabii der......yolcu> > > - o zaman 200 metre ileride bir adam daha
> >alacaksın der.....> > > gerçekten de adamın dediği gibi şöför 200 metre
> >ilerde bir yolcu daha alır..> > > ama yolcu ön tarafa oturur...olaylar
> >bundan sonra daha da enteresanlaşır.....> > > şöför yanındakine...> > > -
> >ee sen klimsin nereye gidersin der....öndeki> > > - abi ben merkezde
> >biryerde indirirsen çok sevinirim adım felanca > > > der......şöför> > > -
> >yaw şu arkadaki adam bana Azrailim diyo görüyon mu şu herifi hem iyilik
> >ediyoz hemde dalga geçiyor zibidi der.... > > > öndeki arkaya bakar ama
> >kimse yoktur....öndeki> > > - abi arkada kimse yok ki.....> > > > > şöför
> >hışımla arkaya bakar ve> > > - kör müsün be adam arkada oturuyor ya
> >der.....> > > öndeki arkaya bir daha bakar ve> > > - abi senin kafan iyimi
> >yoksa dalga mı geçiyorsun der... bu sefer arkadaki söze girer....> > > -
> >gördün mü der öndeki beni ne duyabilir ne de görebilir der şöföre. > >
> >şöför bir anda dizlerinin bağı çözülür bet beniz atar....arkadaki
> >şöföre...> - hadi der arabayı kenara çek 2 rekat namaz kıl canını alacam
> >der..... şöför ağlamaklı çaresiz bir şekilde arabayı kenara çeker ve iner
> >arabadan.....> sonra....> > > > > > sonra ne olmuş????? > >
>
> > > adamlar arabayı aldığı gibi kaçmışlar...:)) :))> > > > > >

2 yorum:

e. dedi ki...

:D:D:D:D:D
işe bak ya. ne numara ama.. insanlar ne ilgnç şeylere kafa yoruyorlar yaff :)

neseileberaber dedi ki...

Böyle insanlarında işleri güçleri yok be şekerim..
Bu kendilerine meslek haline getirip kendilerini sürekli yeni fikirler üretiyorlar işte....