Cuma, Kasım 30, 2007

HATIRLA SEVGİLİ

Bu akşam dizimi de seyrettim.. Artık Ahmet le Yasemin nihayet yıllar sonra evlenecekler her şey yoluna ggiriyor herkes mutlu mesut yaşacak biaz uzatırlar daha sonra bitirirler derken son sahnelerde Aylanın intihar teşebbüsü sanırım bizimkilerin nikah tarihini erteleyecek gibi gözüküyor..
Bu arada yasemin nikah için seçtiği kıyafeti hiç beğenmedim ama ışığın gelinliği o tarihe göre çok güzel şık zarif ve masumeneydi ayrıca ışık'a gelinlikte çok yakışmıştı..

Yaşar ışıkı babasından teslim alırken bişey söylemeyecekmisin Yaşar soruna..
Ne diyebilirim ki nefesim kesildi cevabına ben bittimm

Gel Cuma gel ..
Bakalım yaseminle ahmetin nikahı olcakmı, ayla kurtulacakmı, deniz polis barikatını geçebilecekmi..... vs.vs.

5 yorum:

e. dedi ki...

ben de dün herşeyi bırakıp hatırla sevgiliyi izledim ama sonuna kadar dayanamadım ve uyudum :)
şimdi senden öğrendim sonunu ve şaşırdım... tam da evlenicekler derken yine bi problem çıktı yanii...
bu arada konuyla alakası yok ama seni mimledim neşe ablacım... konusu blogumdaki yazımda...

Adsız dedi ki...

kavak yelleri dışında izlemiyorum şeker ben başedemiyorum valla

neseileberaber dedi ki...

evet şeker, Ayla yine büyük sorun oldu anlara gibi geliyor...
İnş. bu sefer evlenir.. çok sıkıldım tam brlikte oluyorlar derken hoppp bir sorun..

Edicim benimde izlediğim tek dizi. Buna bile bazen zor yetişiyorum..
Bir emekliye ayrılırda evde oturursam bütün dzileri seyretcem..

nalan dedi ki...

Ziyaretine geldim,seni tanıdığıma sevindim.Bu dizide ki yıllar ve olaylar ilk gençliğime denk geliyor.Benim için çok hoş bir geri dönüş gibi,izlerken mutlu oluyorum.

neseileberaber dedi ki...

Hoşgeldiniz..
Ziyaretinize çok sevindi. O yılların giyim tarzı benim de hoşuma çok gidiyor..
Sık sık görüşmek ümidi ile..