Pazartesi, Kasım 05, 2007

Pek Bir Cimcime

Uzun süredir bloglar alemini gezerim. Bir gün işyerinde tabiri caizse miskin miskin oturuken ona rastladım. ve ozaman dan beri onu hiç bırakmadım gözüm hep üzerindeydi. şirin, cana yakın, sempatik, insancıl, yardımsever birisi..
Dekorasyon önerileri ve seyir defteri hep ilgilimi çekmiştir. (Ben pek gezmemde onun la beraber yeni yerler keşfettim resmen.) Evet onu tanımayan yok neredeyse medya ve görsel basının bile ilgisini çekti kendisi. her ne kadar bir grup tarafından kirletilmeye çalışılsa da o başı dik yoluna devam etti.MEYVA VEREN AĞAÇ TAŞLANIR derler ya.. oda bu tür polimiklerle daha da geniş bir kitleye hitap etmeye başladı..
Kimden mi bahsediyorum eda suner den bahsediyorum. Kendi deyimi ile edi.geçenlerde edafan'a bir mesaj bıraktım neredeyse anında teşekkür mesajını göndermiş. Canım benim ya. Herşey istediğin gibi olur inşallah..

Sana Ömi ile beraber bir ömür boyu mutluluklar dilerim..
Yaşama sevincin ve neşen hiç bitmesin dileği ile..
http://www.edasuner.com

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım benim ne şekersin sen ya çok ama çok teşekkür ederim tatlım benim :)