Cuma, Kasım 30, 2007

YARDIM

Yine şirkette bugün gelen bir mail doğruluk derecesi nedir bilmiyorum ama belki birileri okur da yardım etmek ister diye burada yayınlıyorum..

Merak etmeyin, bu bir para yardımı talebi veya hergün gelen sıradan zincir
>>maillerden biri değil. Biraz önce ne yardım yapabiliriz diye sormak üzere
>>babası Öğretmen Ümit beyle görüştüm. Asla para istemiyorlar, bizden tek
>>bekledikleri bu haberi mümkün olduğunca çok insana duyurmamız ve bu nakli
>>Ege bebek için mümkün kılmamız. Bir de dualarınızı esirgemeyin diyorlar..
>>Lütfen alttaki mektubu okuyun ve mümkün olduğu kadar etraftakilerinize
>>iletin, ki yitirilen bir can bir bebeğe can versin olsun !
>>
>>
>>
>>
>>
>>Ümit beyin iletişim bilgilerini aşağıda bulabilirsiniz.
>>
>>
>>
>
>>O Hayata sımsıkı tutundu ama... Adı EGE, bizim 2 aylık bebeğimiz... 51
>>günden beri İ.Ü. Tıp Fakültesi Yenidoğan yoğun bakımında yatmaktadır.Şu
>>anda damardan beslenerek hayata tutunuyor. Çeşitli hastalıkların birbirini
>>tetiklemesi sonucu incebarsağın tamamı ve kalınbarsağın yarısı
>>alındı.Doktorların yaşamasına mucize dedikleri EGE'mize bir umut ışığı
>>doğdu. İzmir Tepecik Eğitim Araştırma Hastanesi'nde incebarsak nakli
>>yapılacak,tabi ki uygun donör(gönüllü) bulunabilirse. Donörün 0-9 yaş
>>arası 0RH+ kan grubuna dahil biri olması gerekiyor.Ne yazık ki ölmek üzere
>>veya yeni kaybedilmiş bir donör olmak zorunda. Ailelerin ikna edilmesi
>>gerekiyor bir şekilde. Bir hayat kaybedilirken bir hayatı kazanmak an
>>meselesi... Eğer bulunursa ve nakil başarıyla geçerse Türkiye'de bir ilk
>>yaşanacak, belki de Dünya'da.. Zaman Ege'nin aleyhine işliyor. Lütfen
>>yardım edin... Bir cana can katma zamanıdır... Herkese haber verelim.
>>Herkese mail yollayalım. Tvlere,gazetelere ajanslara,hastanelere, belki
>>milyonlara... Bu mucizeye herkes ortak olsun... Küçücük bir hayat
>>yardımınızı bekliyor.. 3-9 Kasım Organ nakli haftası, bir şekilde gündeme
>>gelmeli... Babası : Öğretmen Ümit Fikret YILDIZ
>>umitfikretyildizz@hotmail.com 0505 662 68 72

Hiç yorum yok: