Cuma, Kasım 30, 2007

Yaşanmış gerçek bir olay..

California da yasanmıs ve kayıtlara gecmiş bir olay dosyası :
> Adamın biri yeni ulaştığı otele kaydını yaptırır. Odasına
> girdiğinde masad a bir bilgisayar görür ve karısına e-mail atmaya
>karar
> verir.
> Fakat yazdığı mesajı farkında olmadan yanlış bir adrese gönderir....
> tam bu sırada farklı bir yerde kadın, kocasının cenaze töreninden
>evine yeni
> dönmüştür ve bilgisayarındaki maili görür, arkadaşlarından
>geldiğini
> düşündüğü maili okuyunca olduğu yere yığılıp kalır. Odaya giren
>annesi
> yerde yatan kızını ve ekrandaki mesajı görür.
> Kime : Sevgili karıma
> Konu : Yeni ulaştım.
> Tar i h:16 Mayıs 2004
> Benden haber aldığına şaşıracağından eminim. Burada
> bilgisayar var ve sevdiklerimize e-mail gönderebiliyoruz. Buraya
>yeni
> ulaştım ve kaydımı yaptırdım. Herşey yarın senin buraya geleceğini
> düşünülerek hazırlanmış.
> Seninle buluşmayı dört gözle bekliyorum. Umarım benim
> gibi sorunsuz bir yolculuk geçirirsin. Not : Burası çok sıcak.

Hiç yorum yok: